Czekoladowniki na zakończenie roku szkolnego

Jak co roku dotarliśmy do tego dnia którego dzieci wyczekują od początku września, a nie wiem jak wy ale ja zawsze przed wakacjami jestem przerażona, jak to wszystko ogarnąć. Dwa miesiące bez codziennych zajęć. Dlatego tak doceniam pracę nauczycieli bo to oni przez 10 miesięcy wytrzymują z moimi dzieciakami. Dlatego u nas każdy z nauczycieli dostaje zawsze drobny upominek, taki nie zobowiązujący, tak aby jedna i druga strona nie czuła presji. W tym roku są to czekoladowniki. Powstały one dzięki świetnym stemplom od small-wingels-shop , które pozwoliły mi stworzyć w pełni spersonalizowane pudełka. Jeżeli się dobrze przyglądniecie to na każdym obrazku jest inna grafika z dodatkami adekwatnymi do przedmiotów, płci czy kolorów włosów nauczycieli. Moje dzieciaki uwielbiają się chwalić "a to zrobiła moja mama". 








Komentarze