Świąteczne trojaczki

Święta, święta i po świętach...
U mnie miło migocze choinka i nastraja do twórczego działania. Niestety pracy przed świętami było bardzo dużo i nie udało mi się zrobić wszystkich projektów. Ale nic... zamykam moje pomysły do pudełeczka ze świątecznymi przydasiami, razem z zimowymi papierami, resztkami czerwonego brokatu i kilkoma niewykorzystanymi sztucznymi gałązkami.

Teraz mam ciut więcej czasu i mogę nadgonić posty z końcówki tego roku... troszkę Was jeszcze pomęczę świątecznymi projektami, ale obiecuję że to już ostatnie w tym roku :P .

Dziś przedstawiam świąteczne trojaczki, bardzo miło się je wykonywało, ponieważ są w moich ulubionych świątecznych kolorach. Do kartek wykorzystałam ręcznie robione poinsencje z foamiranu, cudowne śnieżynki, gałązki i jagody. Przy tych papierach naprawdę nie trzeba dużo dodawać, same w sobie są niesamowicie piękne.

Kartki zapakowałam w pudełeczka z birmaty, wykończone tymi samymi papierami.









Komentarze