Błękitny album dla chłopca


Dalej tęskni mi się za śniegiem, dlatego dziś chcę Wam pokazać kolejny album, właśnie błekitny jak zimowy krajobraz. Tym razem jest to album typowo chłopięcy. Wykonany z papierów z kolekcji 2 the Moon and back. Dość długo szukałam papieru na ten album. Podpytywałam scraperki i wszystkie odsyłały mnie do tej kolekcji, ja jednak nie byłam do końca przekonana. Trafiłam na stronę Altair Art i tam mi się wyświetliło że wygrałam jakiś czas temu cały zestaw tych akurat papierów, niestety wygrana była, ale parę miesięcy temu i stwierdziłam że na pewno przepadło. Jednak napisałam do Pani z Altaira i okazało się że nie jest przedawnione i wyśle mi jak szybciutko się da. I nie chcę się powtarzać ale mam niesamowite szczęście do ludzi. 

Album jest duży i mieści 30 do 40 zdjęć. 

















Komentarze

Prześlij komentarz