Album komunijny

Album który Wam dziś pokazuję, jest to album komunijny dla mojego syna, dlatego jego publikacja tak długo trwała... wiecie szewc w dziurawych butach chodzi :)
Zaplanowałam go dużo wcześniej i sukcesywnie zbierałam papiery i dodatki do niego. 
Użyłam tu pięknych papierów od Laserowe Love: Holly and White, jest to kolekcja typowo komunijna ale jak widzieliście we wcześniejszych projektach spokojnie można jej użyć do prac na chrzest czy ślub. Album jest dość duży bo 21x21 cm. Zużyłam tu pełny zestaw papierów 30x30 , kilka dodatkowych arkuszy z tej samej kolekcji i nawet kilka z któregoś bloku z Actiona . Nie myślałam że ten album będzie tak papierożerny. Dodatki to jedynie wycinanki dołączone do kolekcji oraz tekturki które zostawiłam w naturalnym kolorze. Jak widzicie album jest już troszkę uzupełniony , tak abyście zobaczyli jak to wygląda, ja oprócz zdjęć wkładam i wklejam również  kartki oraz pamiątki które syn dostał w prezencie. 



 

 











Komentarze