Męski album harmonijkowy

Dziś zapraszam Was do oglądnięcia mojego nowego projektu, a jest to album harmonijkowy, pierwszy tego typu album jaki wykonałam. Jest dość niestandardowy, jak na tego typu projekty ponieważ mieści aż 30 zdjęć. Nie powiem, ale było dość ciężko to wszystko tu zmieścić. Dlatego też od razu wklejałam zdjęcia i tworzyłam kolejne strony, wodospady, kieszenie i na szczęście wszystko się zmieściło. 
Raczej rzadko wykonuję typowo męskie prace, dlatego w swojej papierowej krainie nie posiadam zbyt wielu kolekcji męskich, w sumie to przez przypadek znalazłam jeden bloczek i kilka pojedynczych arkuszy papieru. Myślę jednak, że te kolory idealnie nadają się na tego typu pracę, przynajmniej ja jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.

Pozdrowienia od Pierniczka :)












A teraz zapraszam na film:


Komentarze