Uroczy Kubuś Puchatek

 Jest to najmilszy projekt z ostatniego miesiąca. Taki lekko jesienny, niesamowicie uroczy. Mój ulubiony bohater filmów animowanych Kubuś Puchatek. Już dawno kupiłam cały bloczek z jego przyjaciółmi i tylko czekałam aż nadarzy się okazja do stworzenia pięknych karteczek z bohaterami ze stumilowego lasu. Kilka arkuszy jeszcze zostało i na pewno w najbliższym czasie pochwalę się kolejnymi miodowymi projektami.

Ponieważ ta karteczka miała być wysyłana nie zrobiłam jej bardzo trójwymiarowej, ale też nie chciałam żeby była nudna, dlatego baza kartki jest oklejona kilkoma warstwami papieru na piankach przez co wydaje się dość gruba. W ostatniej warstwie wycięłam ploterem kółeczka które nawiązują do kleksów na papierze. Kółka te są również częścią shakera w którym mienią się kolorowe cekiny i złote mikro kulki.





Komentarze