Ramka z życzeniami z okazji dnia Babci

Dziś przychodzę z kolejną nowością, nie jest to mój pomysł... Gdzieś na forum widziałam ramkę z takimi malusimi spinaczami.. Tamta była kolorowa, moja delikatna... 
Do wykonania użyłam arkusza papieru z kolekcji "Dom róż" od Lemoncraft, pewnie nie jeden raz to mówiłam, ale była to pierwsza kolekcja jaką kupiłam, gdy zaczęłam zajmować się kartkowaniem. Kolekcja ta jest ponadczasowa, piękna i jedyna w swoim rodzaju, dlatego między scrapowymi nowościami wracam do tych moich różyczek. 
Ponieważ ramka jest wykonana w zamian kartki z życzeniami, na lewym panelu umieściłam życzenia, na środkowym dekoracją z papierowych i foamiranowych kwiatów, a prawy panel czeka na zdjęcie moich dzieciaków. 
Myślę że taki drobiazg spodoba się babci w dniu jej święta. 






Komentarze

  1. Prześliczna ramka!!!
    Prezent na pewno się spodoba :-)
    Pozdrawiam,
    Gosia z LemonCraft

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz