Wilczy album typu waterfall

Tak jak już kiedyś pisałam, najtrudniej jest zrobić coś dla naszych bliskich tak aby ich zaskoczyć. W lutym swoje urodziny obchodzi moja siostra i chciałam zrobić dla niej coś specjalnego. Ostatnio polubiłam robić albumy i staram się odkrywać kolejne rodzaje. Tym razem postarałam się o coś nowego, niezbyt skomplikowanego tak aby zastąpiło kartkę. Zrobiłam album i okazało się że jednak muszę dorobić kartkę bo tak troszkę pusto w środku. Album nie jest duży, wymiary to 16x22 cm i szerokość 3cm. |Zmieści 12 zdjęć na wodospadzie, dwa wklejone w kartkę i dwa na macie.
Papier który wykorzystałam to ten sam z którego powstała kartka z wilkiem i w sumie wyglądają jak komplet. Okładka oklejona jest okleiną drewnopodobną, a udekorowana mchem chrobotkiem i kwiatami z foamiranu. W środku po jednej stronie jest kieszonka na kartkę i matę na zdjęcia a z drugiej wodospad zamykany na magnes.













Komentarze